FAQ - Nejčastější dotazy

Otázky k reklamaci a vrácení zboží

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

  • V případě, že chcete zboží reklamovat klikněte na následující odkaz, na kterém naleznete všechny potřebné informace: Reklamace a vrácení zboží.
  • Zboží, které se neshoduje s Vaší objednávkou ať už barevně nebo jakýmkoli jiným způsobem, případně je poškozené, vadné, nekompletní a chcete jej reklamovat, neskladejte ani do něj jinak mechanicky nezasahujte!

Jak mám postupovat při vrácení zboží?

  • V případě, že potřebujete zásilku vrátit klikněte na následující odkaz, na kterém naleznete všechny potřebné informace: Reklamace a vrácení zboží.

Jak mám postupovat v případě, že mi byla doručena nekompletní zásilka nebo nesprávný produkt?

  • V případě, že Vám byla dodaná nekompletní objednávka, neprodleně nás kontaktujte na info@wilsondo.cz.
  • Budeme se snažit vzniklou situaci vyřešit co nejrychleji k Vaší spokojenosti.

Je možné vrátit zboží vyhotovené na zakázku?

  • Nakolik zboží vyhotovené na zakázku nepředstavuje standardní nabídku a vztahují se na něj zvláštní podmínky podle zákona není možné jej vrátit.
  • Objednávku se zbožím na zakázku můžete stornovat do 48 hodin od uskutečnění objednávky.
  • Celou platbu u zboží na zakázku je třeba uhradit předem.

Otázky k platbě zboží

Jakým způsobem mohu zaplatit za zboží?

  • Nabízíme Vám několik možností platby. Všechny způsoby plateb naleznete na následujícím odkazu: Doprava a platba.

Můžu si koupit zboží na splátky?

  • Platbu zboží na splátky připravujeme, prozatím však tuto možnost nenabízíme.

Proč mi nepošlete zboží objednané na zakázku - na dobírku? Proč je třeba za zboží na zakázku zaplatit předem?

  • U zboží na zakázku je třeba uhradit celou platbu za zboží předem a takovou objednávku můžete stornovat nejpozději do 48 h.
  • Nakolik zboží vyhotovené na zakázku nepředstavuje standardní nabídku a vztahují se na něj zvláštní podmínky podle zákona není možné ho vrátit.

Bojím se zaplatit za zboží předem. Mohu vám důvěřovat?

Otázky k doručení zboží

Budete mě o doručení informovat?

  • O doručení zboží Vás budeme předem informovat.
  • Pokud vám termín doručení nevyhovuje, domluvte si s námi nebo s kurýrem náhradní termín.

Mám od vás zmeškaný hovor / Přišla mi SMS, že mi budete doručovat zboží. Třeba na to odpovědět?

  • Ano, je to důležité. Pokud jsme vás nezastihli, odepište nám nebo zavolejte zpět, prosím. Když nám potvrdíte, že budete v dané době na místě a zboží přeberete, naložíme ho na dodání a už se na něj můžete těšit.
  • Pokud na SMS nebo náš telefonát nezareagujete, prodlouží Vám to dobu dodání - zboží se totiž nemůže vyexpedovat a my vás budeme ohledně doručení opět kontaktovat za pár dní.

Můžete mi zboží doručit v konkrétní čas?

  • Bohužel, ne. Pokud víte, že v době, kdy Vám má být zásilka dodána nebudete na adrese doručení, poproste o převzetí zboží jinou Vámi určenou osobu.
  • Aby bylo pro Vás doručení cenově výhodné a především bezpečné, velké a těžké zboží odesíláme prostřednictvím našich řidičů, který mají pečlivě navržený plán rozvozů, kterým se musí řídit.

Zboží, které jsme si vybrali, máte skladem. Proč mi ho nepošlete hned?

  • Velké a těžké zboží doručujeme vlastní dopravou, díky čemuž umíme zaručit bezpečné doručení za výhodnou cenu.
  • Naši řidiči mají pečlivě navržený plán rozvozů, kterým se řídí.
  • Tovar skladem je proto standardně doručován do 7 pracovních dnů od zadání objednávky.
  • Více o dodací době si můžete přečíst v následujícím odkazu: Doba dodání.

Otázky k dopravě a výnosu zboží

Jaká je cena dopravy?

  • Cena dopravy závisí na váze zboží a hodnotě objednávky.
  • Systém cenu za dopravu přepočítává a zobrazuje automaticky.
  • Více informací o dopravě a platbě naleznete na následujícím odkazu: Doprava a platba.

Nabízíte možnost dopravy zdarma?

  • Ano. Při objednávce již od 3 990 Vám bude zásilka doručena ZADARMO.

Můžete mi zboží poslat na naši poštu?

  • Tuto možnost dopravy nenabízíme.
  • Můžete si však zvolit přepravu kurýrem nebo využít osobního odběru na adrese Zemianska Dedina 75, 027 43 Nižná.
  • Podrobné informace ke způsobům doručení a možnostem platby naleznete na následujícím odkazu: Doprava a platba.

Líbí se mi vaše nabídka, ale bojím se objednávat nábytek přes internet. Co když se při přepravě poškodí?

  • Záleží nám především na bezpečném doručení.
  • Lehčí zásilky, které odesíláme kurýrem, důkladně zabalíme.
  • Velké a těžké zboží, jakým jsou nábytek a matrace, z našeho e-shopu obvykle doručují naši vlastní řidiči. Díky čemuž zajistíme maximálně šetrnou manipulaci se zbožím za co nejvýhodnější možnou cenu doručení.
  • V případě, že by cokoli s doručeným zbožím nebylo v pořádku, ihned nás kontaktujte e-mailem na info@wilsondo.cz nebo na tel. č.: +420-253253630.

Otázky k matracím

Jak mám postupovat v případě, že má matrace má po rozbalení nepříjemnou vůni?

  • Materiály použité v matracích z naší nabídky jsou testovány a certifikovány v souladu s přísnými bezpečnostními standardy.
  • Některé materiály mají svoji charakteristickou přirozenou vůni, která však není závadou, ale přirozenou vlastností, a časem vyprchá.

Proč nemohu matraci využívat hned po rozbalení?

  • Pokud byla vaše matrace doručena ve srolovaném vakuovém balení, nepoužívejte ji ihned, ale postupujte následovně:
  • Uložte balení na rošt nebo vodorovný povrch.
  • Vakuový obal opatrně nastřihněte a odstraňte, POZOR, nepoškoďte potah matrace ostrým předmětem. Matraci bez používání nechte volně nataženou 48 - 72 hodin, aby nabyl původní tvar a rozměr. Nepoužívejte jej dříve.
  • Do uplynutí této doby na matraci nestoupejte nesedejte a nelehejte si na ni, zda jiným způsobem matraci nezatěžujte.
  • Může to nenávratně narušit jeho vzhled, funkční a rozměrové vlastnosti.

Co se považuje za proležení matrace?

  • Za proležení matrace se považuje, pokud přeležení tvoří více než 20% z celkové výsky matrace (Např. má-li matrace 20 cm, za proležení se považuje deformace o výšce 4 cm a více).

Proč mi nedoporučujete umisťovat matraci na postel bez bočnic?

  • U pružinových matrací dbejte na to, aby bočnice obklopovala 40 - 60 % výšky matrace.
  • Nedodržení tohoto pokynu může způsobit trvalou deformaci matrace, na kterou se nevztahuje záruka.

Proč je třeba matraci pravidelně otáčet?

  • Matraci otáčejte alespoň každé 2 měsíce naopak, abyste se vyhnuli předčasnému opotřebení a proležení.
  • Jde o důležitý pokyn od výrobce ke správné péči o výrobek a zachování jeho dlouhé životnosti.