FAQ - Nejčastější dotazy
Otázky k reklamaci a vrácení zboží
Jak mám postupovat při reklamaci zboží?
- V případě, že chcete zboží reklamovat klikněte na následující odkaz, na kterém naleznete všechny potřebné informace: Reklamace a vrácení zboží.
- Zboží, které se neshoduje s Vaší objednávkou ať už barevně nebo jakýmkoli jiným způsobem, případně je poškozené, vadné, nekompletní a chcete jej reklamovat, neskladejte ani do něj jinak mechanicky nezasahujte!
Jak mám postupovat při vrácení zboží?
- V případě, že potřebujete zásilku vrátit klikněte na následující odkaz, na kterém naleznete všechny potřebné informace: Reklamace a vrácení zboží.
Jak mám postupovat v případě, že mi byla doručena nekompletní zásilka nebo nesprávný produkt?
- V případě, že Vám byla dodaná nekompletní objednávka, neprodleně nás kontaktujte na info@wilsondo.cz.
- Budeme se snažit vzniklou situaci vyřešit co nejrychleji k Vaší spokojenosti.
Je možné vrátit zboží vyhotovené na zakázku?
- Nakolik zboží vyhotovené na zakázku nepředstavuje standardní nabídku a vztahují se na něj zvláštní podmínky podle zákona není možné jej vrátit.
- Objednávku se zbožím na zakázku můžete stornovat do 48 hodin od uskutečnění objednávky.
- Celou platbu u zboží na zakázku je třeba uhradit předem.
Otázky k platbě zboží
Jakým způsobem mohu zaplatit za zboží?
- Nabízíme Vám několik možností platby. Všechny způsoby plateb naleznete na následujícím odkazu: Doprava a platba.
Můžu si koupit zboží na splátky?
- Platbu zboží na splátky připravujeme, prozatím však tuto možnost nenabízíme.
Proč mi nepošlete zboží objednané na zakázku - na dobírku? Proč je třeba za zboží na zakázku zaplatit předem?
- U zboží na zakázku je třeba uhradit celou platbu za zboží předem a takovou objednávku můžete stornovat nejpozději do 48 h.
- Nakolik zboží vyhotovené na zakázku nepředstavuje standardní nabídku a vztahují se na něj zvláštní podmínky podle zákona není možné ho vrátit.
Bojím se zaplatit za zboží předem. Mohu vám důvěřovat?
- Nejsme žádní nováčci. Na slovenském a maďarském trhu působíme od roku 2011.
- Provozujeme několik e-shopů: detskapostel.com, ja-a-matrac.sk, poschodovky.sk, poschodovapostel.com, najlacnejsietrampoliny.sk, detskepostielky.com, babaagyak.hu, emeletes-agyak.hu, matrac-es-en.hu.
- Za 10 let podnikání jsme od našich zákazníků získali řadu recenzí a hodnocení, které si můžete přečíst na Heureka, Google a Facebooku.
- Některé z nich naleznete také na následujícím odkazu: Recenzie Wilsondo.sk.
Otázky k doručení zboží
Budete mě o doručení informovat?
- O doručení zboží Vás budeme předem informovat.
- Pokud vám termín doručení nevyhovuje, domluvte si s námi nebo s kurýrem náhradní termín.
Mám od vás zmeškaný hovor / Přišla mi SMS, že mi budete doručovat zboží. Třeba na to odpovědět?
- Ano, je to důležité. Pokud jsme vás nezastihli, odepište nám nebo zavolejte zpět, prosím. Když nám potvrdíte, že budete v dané době na místě a zboží přeberete, naložíme ho na dodání a už se na něj můžete těšit.
- Pokud na SMS nebo náš telefonát nezareagujete, prodlouží Vám to dobu dodání - zboží se totiž nemůže vyexpedovat a my vás budeme ohledně doručení opět kontaktovat za pár dní.
Můžete mi zboží doručit v konkrétní čas?
- Bohužel, ne. Pokud víte, že v době, kdy Vám má být zásilka dodána nebudete na adrese doručení, poproste o převzetí zboží jinou Vámi určenou osobu.
- Aby bylo pro Vás doručení cenově výhodné a především bezpečné, velké a těžké zboží odesíláme prostřednictvím našich řidičů, který mají pečlivě navržený plán rozvozů, kterým se musí řídit.
Zboží, které jsme si vybrali, máte skladem. Proč mi ho nepošlete hned?
- Velké a těžké zboží doručujeme vlastní dopravou, díky čemuž umíme zaručit bezpečné doručení za výhodnou cenu.
- Naši řidiči mají pečlivě navržený plán rozvozů, kterým se řídí.
- Tovar skladem je proto standardně doručován do 7 pracovních dnů od zadání objednávky.
- Více o dodací době si můžete přečíst v následujícím odkazu: Doba dodání.
Otázky k dopravě a výnosu zboží
Jaká je cena dopravy?
- Cena dopravy závisí na váze zboží a hodnotě objednávky.
- Systém cenu za dopravu přepočítává a zobrazuje automaticky.
- Více informací o dopravě a platbě naleznete na následujícím odkazu: Doprava a platba.
Nabízíte možnost dopravy zdarma?
- Ano. Při objednávce již od 3 990 Kč Vám bude zásilka doručena ZADARMO.
Můžete mi zboží poslat na naši poštu?
- Tuto možnost dopravy nenabízíme.
- Můžete si však zvolit přepravu kurýrem nebo využít osobního odběru na adrese Zemianska Dedina 75, 027 43 Nižná.
- Podrobné informace ke způsobům doručení a možnostem platby naleznete na následujícím odkazu: Doprava a platba.
Líbí se mi vaše nabídka, ale bojím se objednávat nábytek přes internet. Co když se při přepravě poškodí?
- Záleží nám především na bezpečném doručení.
- Lehčí zásilky, které odesíláme kurýrem, důkladně zabalíme.
- Velké a těžké zboží, jakým jsou nábytek a matrace, z našeho e-shopu obvykle doručují naši vlastní řidiči. Díky čemuž zajistíme maximálně šetrnou manipulaci se zbožím za co nejvýhodnější možnou cenu doručení.
- V případě, že by cokoli s doručeným zbožím nebylo v pořádku, ihned nás kontaktujte e-mailem na info@wilsondo.cz nebo na tel. č.: +420-253253630.
Otázky k matracím
Jak mám postupovat v případě, že má matrace má po rozbalení nepříjemnou vůni?
- Materiály použité v matracích z naší nabídky jsou testovány a certifikovány v souladu s přísnými bezpečnostními standardy.
- Některé materiály mají svoji charakteristickou přirozenou vůni, která však není závadou, ale přirozenou vlastností, a časem vyprchá.
Proč nemohu matraci využívat hned po rozbalení?
- Pokud byla vaše matrace doručena ve srolovaném vakuovém balení, nepoužívejte ji ihned, ale postupujte následovně:
- Uložte balení na rošt nebo vodorovný povrch.
- Vakuový obal opatrně nastřihněte a odstraňte, POZOR, nepoškoďte potah matrace ostrým předmětem. Matraci bez používání nechte volně nataženou 48 - 72 hodin, aby nabyl původní tvar a rozměr. Nepoužívejte jej dříve.
- Do uplynutí této doby na matraci nestoupejte nesedejte a nelehejte si na ni, zda jiným způsobem matraci nezatěžujte.
- Může to nenávratně narušit jeho vzhled, funkční a rozměrové vlastnosti.
Co se považuje za proležení matrace?
- Za proležení matrace se považuje, pokud přeležení tvoří více než 20% z celkové výsky matrace (Např. má-li matrace 20 cm, za proležení se považuje deformace o výšce 4 cm a více).
Proč mi nedoporučujete umisťovat matraci na postel bez bočnic?
- U pružinových matrací dbejte na to, aby bočnice obklopovala 40 - 60 % výšky matrace.
- Nedodržení tohoto pokynu může způsobit trvalou deformaci matrace, na kterou se nevztahuje záruka.
Proč je třeba matraci pravidelně otáčet?
- Matraci otáčejte alespoň každé 2 měsíce naopak, abyste se vyhnuli předčasnému opotřebení a proležení.
- Jde o důležitý pokyn od výrobce ke správné péči o výrobek a zachování jeho dlouhé životnosti.