Obchodní podmínky

Co potřebujete vědět před odesláním objednávky v našem e-shopu?
Přečtěte si speciální upozornění a shrnutí nejdůležitějších bodů našich obchodních podmínek (celé znění obchodních podmínek si kdykoliv můžete stáhnout zde) 

  • Když si u nás něco skvělého vyberete a odešlete objednávku, pošleme vám ještě její potvrzení. Každý se občas sekne. Raději proto ještě jednou zkontrolujeme stav zboží ve skladu, ověříme cenu či dostupnost zboží u výrobce.
  • Na většině obrázků jsou profesionální 3D počítačové animace. Vnímání barevného odstínu často zkreslí i obrazovky mobilů a počítačů. Větší kusy nábytku jsou vyráběny s tolerancí rozměrů ±1 cm a poměrové rozložení jednotlivých prvků (např. vzdálenost úložných boxů) produktu se proto nemusí přesně shodovat se skutečným provedením dodaného produktu. Občas se mohou objevit také drobné změny v designu, které si výrobce vyhrazuje a které nemění vlastnosti a celkovou podobu produktu. Matrace mohou podléhat menším rozměrovým odchylkám, speciálně při výšce matrace, kde se standardně může vyskytnout odchylka ±1 cm. Tato odchylka nepředstavuje výrobní vadu a nesnižuje kvalitu výrobku. Výškou matrace se rozumí hodnota naměřená ve středu matrace ne na okraji. Barva pěny v matracích znázorněná na obrázcích slouží pouze pro přehlednější ilustraci různých matracových vrstev a nemusí se shodovat se skutečnou barvou použité pěny. Tato odlišnost nemá však žádný vliv na vlastnosti matrace, které zůstávají zachovány.
  • Proležení matrace. Za proležení matrace se považuje, pokud proležení tvoří více než 20% z celkové výšky matrace (např. má-li matrace 20 cm, za proležení se považuje deformace o výšce 4 cm a více) . Velikost proležení je při reklamování třeba fotograficky zdokumentovat.
  • Žmolkování látky je přirozeným znakem používání matrace a tento jev nelze reklamovat.
  • Pach a vůně? Po rozbalení nechte svoji matraci ještě "odpočinout" na dobře větraném místě. Materiály použité v matracích z naší nabídky jsou testovány a certifikovány v souladu s přísnými bezpečnostními standardy. Některé materiály (např. latex) mají svoji charakteristickou přirozenou vůni, která však není závadou, ale přirozenou vlastností, a časem vyprchá.
  • Při koupi matrace se nedoporučuje matraci umisťovat na postel bez bočnic. V případě pružinových a taštičkových matrací dbejte na to, aby bočnice obklopovala 40 – 60 % výšky matrace. Nedodržení tohoto pokynu může způsobit trvalou deformaci matrace, na kterou se nevztahuje záruka.
  • Pokud byla vaše matrace doručena ve srolovaném vakuovém balení, nepoužívejte ji ihned, ale postupujte následovně:  Uložte balení na rošt nebo vodorovný povrch. Vakuový obal opatrně nastřihněte a odstraňte, POZOR, nepoškoďte potah matrace ostrým předmětem. Matraci bez používání nechte volně natažen 48 - 72 hodin, aby nabyl původní tvar a rozměr. Nepoužívejte jej dříve. Do uplynutí této doby na matraci nestoupejte nesedejte a nelehejte si na ni, či jiným způsobem matraci nezatěžujte. Může to nenávratně narušit jeho vzhled, funkční a rozměrové vlastnosti.  

  • Zboží, které je skladem, expedujeme v pracovní dny:
    • obvykle do 7 pracovních dnů od přijetí objednávky, nebo
    • vybraný sortiment obvykle do 48 hodin (platí pro pracovní dny). Platí pro produkty, u kterých je uvedeno „Skladem - Doručení do 48h” Jedná se zejména o sortiment z kategorií: matrace, dětské ohrádky, teepee stany, prostěradla, chrániče.
  • Doba doručení nábytku a matrací může být delší. Buďte proto trpěliví, prosím. Jedná se o velké a těžké zboží, aby bylo jeho doručení co nejlevnější, bude to trvat déle.
  • O doručení zboží vás proto budeme předem informovat. Pokud vám termín doručení nevyhovuje, domluvte si s námi nebo kurýrem náhradní termín.
  • Po doručení hned zkontrolujte stav zásilky (počet balíků, příp. poškození zboží). V případě, že se cestou něco poškodilo, sepište s dopravcem škodní protokol a ten nám pošlete.
  • Pokud cokoli v dodaném balení chybí, poslali jsme vám omylem nesprávný díl, nebo měl dodaný kus výrobní vadu, nebuďte smutní. Stačí vyplnit jednoduchý reklamační formulář kliknete zde. Pošlete nám fotodokumentaci a co nejpodrobněji popište závadu. Budeme Vás kontaktovat zpětně, jakmile to bude možné.
  • Zboží, které se neshoduje s Vaší objednávkou ať už barevně nebo jakýmkoli jiným způsobem, případně je poškozené, vadné nebo nekompletní, NESKLÁDEJTE ani do něj jinak MECHANICKY NEZASAHUJTE! Pokud Vám byla doručená taková zásilka bezodkladně kontaktujte naše reklamační oddělení prostřednictvím reklamačního formuláře, který naleznete na následujícím odkazu - Reklamace a vrácení zboží. Po odeslání reklamačního formuláře Vás budeme co nejdříve informovat ohledně dalšího postupu.
  • Zboží přišlo v pořádku, ale nelíbí se vám? Pokud nejste spokojeni, nic se neděje. Zboží můžete vrátit do 14 kalendářních dnů ode dne doručení celkem s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde: Příloha č. 1 - Formulář pro odstoupení od smlouvy. 
  • Při odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku v rámci 14 denní zákonné lhůty, kupující nese náklady na vrácení zboží prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží.
  • U zboží na zakázku (tzv. zboží na objednávku - např. vlastní motiv na nábytku,nebo matrace za příplatek provedené na míru) je třeba uhradit celou platbu za zboží předem. Takovou objednávku můžete stornovat nejpozději do 48 hodin. Zboží vyrobené na zakázku nelze vrátit. Doba dodání u zboží na zakázku se může lišit od doby dodání uvedené na stránce.
  • Nábytek z masivu, který je lakován nebo jiným způsobem upraven na bílý odstín, nevystavujte přímému slunečnímu záření, aby vám časem nezažloutl. Je to jeho přirozená vlastnost, kterou nelze reklamovat.
  • Matraci otáčejte alespoň 1 krát za měsíc, abyste se vyhnuli předčasnému opotřebení a proležení. Jedná se o důležitý pokyn od výrobce ke správné péči o výrobek a zachování jeho dlouhé životnosti.
  • V případě, že zakoupíte více kusů matrací, ať už stejného nebo odlišného typu, barva, struktura a šití matrací se může mírně lišit.

 

 Kontaktní údaje prodávajícího:

  • Wilsondo s. r. o.
  • Zemianska Dedina 75
  • 027 43 Nižná
  • IČO: 47429151
  • DIČ: 2023887008
  • IČ DPH: SK2023887008
  • Telefón: +420-253253630
  • E-mail: info@wilsondo.cz 
  • Číslo účtu: 2002332606/8330 
  • IBAN: SK85 8330 0000 0020 0233 2606

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68, fax č. 041/763 21 39
http://www.soi.sk 
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi 

 

Celé znění obchodních podmínek:

 

Další dokumenty: