Reklamace a vrácení zboží

Detailní popis procesu reklamace nebo vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách. Mrzí nás, že z určitého důvodu jste nuceni zboží reklamovat nebo vracet. Jsme Vám plně k dispozici, aby se případ vyřešil v co nejkratším termínu k oboustranné spokojenosti.

Prvním krokem je co nejpodrobněji vyplnit následující formulář. Následně Vás kontaktujeme a budeme Vás informovat o dalším postupu. Používáme službu Retino, díky které budete mít proces reklamace, vrácení nebo výměny pod kontrolou od samého začátku až do konce.

Zboží, které se neshoduje s Vaší objednávkou, ať už barevně nebo jakýmkoli jiným způsobem, případně je poškozený, vadný nebo nekompletný, neskladejte ani ho jinak mechanicky neupravujte. Pokud se nedopatřením stalo, že Vám nebyla dodána kompletní objednávka (chybějící krabice, chybějící produkt, nesprávný produkt) nebo došlo k jiné chybě (např. jedna z krabic je jiného barevného provedení), neprodleně nás kontaktujte odesláním reklamačního formuláře a přiložením potřebné fotodokumentace. Vašemu případu se budeme věnovat v co nejkratším možném čase a situaci řešit.

Reklamace a vrácení zboží

 

 

Adresa pro vrácení zboží:

  • WILSONDO - Expandeco Tř. 3 května 910, 763 02 Zlín-Malenovice, CZ
  • Osobní vrácení není možné. Adresa totiž není sídlem ani skladem společnosti.